تفکری: تصمیم 18 تیمی شدن لیگ بدون مشورت با مس رفسنجان گرفته شد
مدیرعامل مس رفسنجان از سرعت تصمیمگیری فدراسیون انتقاد کرد و خواستار اطلاع رسمی و فرصت دفاع درباره پلیآفی شدن تیمش است.
توپ ایران
۳۰ خرداد ۱۴۰۵

فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفت فصل آینده لیگ برتر با ۱۸ تیم برگزار شود و سهمیه صعودکنندگان از لیگ یک به ۲.۵ تیم افزایش یابد. بر اساس این تصمیم، تیم سوم لیگ یک با مس رفسنجان (سیزدهم لیگ برتر) در پلیآف رقابت خواهد کرد.
فرشاد تفکری، مدیرعامل مس رفسنجان، در گفتوگو با خبرنگار ما تاکید کرد که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی دریافت نکردهاند و انتظار دارند فدراسیون تصمیم را به صورت کتبی ابلاغ کند. او بر اینکه اگر فریز لیگ قرار است، باید همه تیمها و ردههای مختلف شامل این تصمیم شوند و نه تنها یک تیم منفرد، اظهار نگرانی کرد.
تفکری اشاره کرد که عدم مشورت با باشگاه پیش از تصمیمگیری مشکلساز بوده و مس رفسنجان در وضعیتی قرار گرفته که نمیداند فصل آینده در کدام لیگ حضور خواهد داشت. او خاطرنشان کرد که قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در ۳۱ خردادماه به پایان میرسد و تیم عملا چهار ماه است تعطیل شده، بنابراین برنامهریزی برای فصل بعد بسیار دشوار است.
مدیرعامل مس رفسنجان همچنین از سرعت فوقالعاده این تصمیم انتقاد کرد و گفت که پیشنهاد در جلسه هیئت رئیسهای که برخی اعضا تلفنی حضور داشتند مطرح شد و فوری به هیئت رئیسه فدراسیون رفت. او خواستار آن است که مانند دیگر باشگاهها، مس رفسنجان نیز در فرصت مناسب دفاعیات خود را ارائه دهد.
آخرین اخبار
بیشتر
یک چوپان، یک پیتزاپز و یک رکورد گینس/ داستان باورنکردنی بهترین مهار جام جهانی
به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیرهکننده بیرانوند در ترکیب تیم ملی ایران در بازی برابر تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ باع
۳۵ دقیقه پیش

هنوز پروژه تکمیل نهایی نشده؛/ ظرفیت و زمان بازگشت ورزشگاه آزادی مشخص شد
به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به زمان شروع فصل جدید لیگ برتر، یکبار دیگر بحث میزبانی استقلال و پرسپولیس محل بحث شده و همین هم باعث شده صح
۱ ساعت پیش

حضرتپور دوباره زیر بار مسئولیت سنگین در هفته دوم
لیبروی تیم ملی والیبال ایران باید بار دیگر نقش کلیدی در دریافت و توپگیریها ایفا کند.
۱ ساعت پیش